سناتور آمریکایی: نتانیاهو یک جنایتکار جنگی است و نباید به کنگره دعوت شود حمله رژیم صهیونیستی به بعلبک لبنان یکی از رهبران حماس: ما به دنبال توافق کامل هستیم وکیل ترامپ: حکم دادگاه، شرکت دونالد ترامپ در انتخابات را متوقف نخواهد کرد منابع انگلیسی از وقوع حادثه در دریای سرخ خبر دادند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) حمله حزب الله لبنان به مقر توپخانه رژیم صهیونیستی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کاردار سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد سازمان ملل: غزه به ویرانه تبدیل شده است تظاهرات هزاران شهرک‌نشین در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی باقری: پیوندهای قلبی بین ملت‌های ایران و بوسنی وهرزگوین انکارناپذیر است روسیه: ۱۵۰ اسیر اوکراینی و روسی مبادله شدند رسانه صهیونیستی: تل‌آویو توقف جنگ در مرحله دوم توافق را پذیرفته است معترضان خیابان‌های سراسر سرزمین‌های اشغالی را بستند یمن: تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن بدون پاسخ نخواهد ماند پیام تسلیت السیسی به مخبر شرط ترکیه برای بررسی احتمالی خروج نیروهایش از سوریه سوناک: پیشنهاد جدید آتش‌بس در غزه خبر خوشی است حزب الله پایگاه گیپور را به آتش کشید + فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نشست سه‌جانبه آمریکایی- اسرائیلی-مصری درباره «گذرگاه رفح» پایان روز سوم ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ | تعداد داوطلبان به ۱۷ تن رسید
سرخط خبرها

سازمان ملل: غزه از کمبود شدید آب و غذا رنج می‌برد

  • کد خبر: ۲۰۹۲۲۸
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
سازمان ملل: غزه از کمبود شدید آب و غذا رنج می‌برد
سازمان ملل روز سه‌شنبه هشدار داد که باریکه غزه از کمبود شدید آب و مواد غذایی رنج می‌برد.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان ملل روز سه‌شنبه هشدار داد که بیش از ۱۰۰ روز است که نوار غزه از کمبود شدید در آب و مواد غذایی رنج می‌برد.

بر اساس گزارش سازمان ملل، تاسیسات تصفیه آب در غزه به دلیل اتمام سوخت، فعالیت خود را متوقف کرده‌اند و ادامه جنگ سبب شده تا زندگی در این باریکه به شدت سخت شود.

پس از اقدام آمریکا، استرالیا، کانادا در زمینه توقف کمک‌های مالی به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی، امروز گزارش شد که برخی دیگر از رهبران کشور‌های اروپایی به این ائتلاف ضد فلسطینی می‌پیوندند.

شش کشور اروپایی، کمک‌های مالی خود به این آژانس سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی را به دلیل ادعا‌های مبنی بر دست داشتن برخی از کارکنان این سازمان در حملات ۷ اکتبر حماس به رژیِم صهیونیستی متوقف کردند.

انگلیس، آلمان، ایتالیا، هلند، سوئیس و فنلاند در زمینه توقف کمک‌های مالی به این آژانس سازمان ملل به آمریکا، استرالیا و کانادا پیوستند.  این در حالی است که کمک‌های این سازمان یکی از مهم‌ترین منابع حیاتی برای حمایت از مردم غزه در شرایط کنونی محسوب می‌شود.

«اسرائیل کاتز» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز کشور‌های غربی را به تعلیق بیشتر کمک‌های مالی خود تشویق کرده است و خواستار جایگزینی آژانس دیگری به جای آنروا شده است.

با این حال ادعا‌های وی با واکنش جدی معاون سخنگوی سازمان ملل همراه شده است. «فرحان حق» در اظهاراتش عنوان کرده است ما به لفاظی‌های اسرائیل پاسخی نمی‌دهیم. آنروا دارای سابقه بسیار قوی است و ما بار‌ها بر اقداماتی که انجام داده تاکید کرده‌ایم.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->